no right click please !

queen of stalker

pelawat

free counters

Friday, November 08, 2013

Update

Photobucket


Haii awek2 cun serta jejaka tampan sekalian . Lol. Okay aku tau takde sape yang akan baca blog aku semenjak aku menghilangkan diri beberapa bulan lepas . But , ada aku kisah ? Hahaha . Ohh ye , now aku buzy dengan SPM sebenarnya . But well , masih boleh online like a boss . Alhamdulillah , paper bahasa melayu dan inggeris dapat dijawab dengan jayanya . So far aku takde tinggal mana2 soalan lagi kecuali 1 soalan bm kertas 2. (Cehh , sembang macam takde tinggal langsung tadi) . Haha k abaikan . And guess what , i got 5 days gap . So rabu depan baru ada next paper . Like other people says , SPM sebenar lebih senang dari trial , yes i admit it (buat masa ni)


Mungkin lepas habis SPM ni aku akan rajin update kot . Tapi bergantung pada internet and laptop/computer/ipad/tab . Seriously aku rasa annoying gila bila guna ipad dan tab . I really miss my laptop :'( nikmat menaip hanya dapat dirasai melalui keyboard laptop dan computer sahaja . Trust me honey . ohh ye , kalau korang perasan , ni mungkin entry first aku . entah kenapa tah tangan ni gatal pi delete semua entry lepas *sigh*

Okey lah kot . Sampai sini dulu untuk entri pertama buat tahun 2013 . Okey tipu ! Tapi disebabkan aku dah remove semua entri lama , so takpe kot kalau aku kata ni entri pertama untuk tahun 2013 :3 lol . Dan kepada followers yang setia dengan blog aku , aku ucapkan bebanyak terima kasih sebab follow aku and sudi baca blog aku .


"Ehh , mcm lah hang femes sangat . Padahai baru setahun jagung dalam dunia blog."
> ehemm , salah ke aku nak ucapkan terima kasih pada follower aku ? Sekurang-kurangnya aku menghargai diorang (walaupun diorang bukan stalker tegar aku) dan yang paling penting , setahun jangung tak setahun jagung , blog aku ni dah 3 tahun tau wujud (June10) , cuma aku je malas nak aplikasi secara berhemah dan aktif . haha .


Salam perkenalan pada followers baru :) nanti kalau aku dah beli/repair laptop , aku follow korang okey ? Duhh , rindu gila zaman blogwalking dedulu . Haha baii , salam'alaik .